port-bicycle

فروشگاه دوچرخه | بررسی تخصصی برای خرید و انتخاب دوچرخه و لوازم جانبی مناسب

port-bicycle

فروشگاه دوچرخه | بررسی تخصصی برای خرید و انتخاب دوچرخه و لوازم جانبی مناسب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارخانه دوچرخه ایرانی

بیشترین حجم از دوچرخه های بازار را آنهایی تشکبل می دهند که از کشور های خارجی مخصوصا چین وارد کشور شده اند. با این حال کارخانه هایی بودند که با توجه به مشکلات، توانسته اند دوچرخه هایی را با کیفیت قابل قبول تولید کنند.

تولید دوچرخه ایرانی

اکثر تولید کننده های داخلی دوچرخه کمابیش با مشکلاتی مواحه بودند. از وجود مونتاژ کننده ها گرفته تا محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت خارجی که کار را برای تولید کاملا ایرانی سخت می کنند.

مشکل واردات دوچرخه

با اینکه واردات دوچرخه به ایران ممنوع است. با این حال قطعاتی که وارد کشور می شوند توسط مونتاژ کننده ها به دوچرخه تبدیل می شوند و کار را برای تولید سخت می کنند.

عجیب این است که 95 درصد بازار دوچرخه داخلی را دوچرخه های چینی در اختیار دارند. 

موانع تولید دوچرخه

یکی از بزرگترین موانع تولید دوچرخه داخلی نبود تکنولوژی مناسب است. یعنی خواه نا خواه تولید کنند ها 10 الی 15 درصد را باید وارد کنند. هرچند با تلاش سازندگان بیش از 90 درصد اجزای دوچرخه در داخل تولید می شود ولی این مشکلات هم در پیش رو تولید کننده دوچرخه ایرانی وجود دارد.

  • فروشگاه دوچرخه
  • ۰
  • ۰

لاستیک دوچرخه

لاستیک دوچرخه

بسیاری از ما به قسمت های مختلف دوچرخه دقت زیادی میکنیم. از بدنه و ترمز گرفته تا رنگ و طرح دوچرخه! اما به آن قسمت کوچکی که با ما را با زمین متصل می کند توجهی نداریم.

لاستیک دوچرخه یکی از مهمترین قسمت های دوچرخه است که بر اساس کاربرد دوچرخه تفاوت های زیادی در آن به وجود می آید.

 

چرا لاستیک دوچرخه مهم است

برای شما مهم است که هنگام خرید دوچرخه به نوع لاستیک توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی از دوچرخه داشته باشید.

همچنین نیاز به اطلاعات زیادی دارید تا بدانید چه زمان باید لاستیک را تعویض کنید و چه لاستیکی را با چه سایزی جایگزین آن کنید.

 

بهترین لاستیک برای دوچرخه

انواع مختلفی از لاستیک دوچرخه هستند که می توانند برای شما مهم باشند. از لاستیک های ایرانی گرفته تا خارجی ها. این به شما و نیاز تان بستگی دارد تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

  • فروشگاه دوچرخه